ONZE COMFORT SUITE WINKELS ZIJN GESLOTEN

COMFORT SUITE heeft alle winkels tot nader order moeten sluiten. U kunt nog wel producten bestellen en inspiratie opdoen op onze website. Wel kan het zijn dat levertijden langer zijn dan gebruikelijk. Wij vragen hiervoor uw begrip. Daar waar mogelijk proberen we bestellingen en/of het afhalen van leveringen door te laten gaan.

Wij hopen u snel in goede gezondheid weer te kunnen ontvangen in onze winkels. Laten we in deze onzekere tijden goed op elkaar en onszelf passen.

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen aan ons. Kunt u het antwoord op uw vraag er niet tussen vinden, dan kunt u ons het beste mailen: info@in-house.nl

  • Ik wil de status van mijn order of mijn serviceaanvraag weten, wat moet ik doen?
    Bij vragen over de status van uw levering en/of serviceaanvraag willen wij u verzoeken onderstaand formulier in te vullen, de winkel zal u dan zo snel mogelijk van informatie voorzien.

    Klik hier om je vraag aan de winkel te stellen

  • Gaan geplande servicebezoeken nog door?
    We hebben moeten besluiten vrijwel alle servicebezoeken aan huis door te schuiven naar een latere datum. Onze servicedienst zal contact met u opnemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Wij vragen hiervoor uw begrip.

  • Kan ik online nog wel producten bestellen?
    Het is nog steeds mogelijk om de producten op onze webshop te bestellen. De levertijden van de producten kan langer zijn dan normaal.

  • Kan ik nog producten afhalen bij de magazijnen?
    Voor een actueel overzicht kunt u hier klikken, hier ziet u ook de openingstijden van de magazijnen. 

  • Waarom kan ik nog wel producten ophalen, is dat wel veilig?
    De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers staan voor ons altijd voorop.
    Naast de algemeen geldende hygiënemaatregelen zetten we ter preventie extra schoonmaakmaatregelen in. Daarnaast vragen we klanten en medewerkers om voldoende afstand (1.5 meter) te bewaren van elkaar.
    Als medewerkers last hebben van een neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts, dienen zij thuis te blijven.

  • Ik ben zelf ziek, mag iemand anders mijn order ophalen?
    U kan uw order ook door iemand anders laten ophalen. Degene die uw bestelling komt ophalen, moet de orderbevestiging laten zien en zijn eigen legitimatiebewijs.

  • Vindt bezorging van de producten nog plaats?
    Indien u voor bezorging heeft gekozen dan vindt deze nog plaats. Onze bezorgers brengen de producten tijdelijk tot aan uw voordeur. Dit om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden.

  • Ik wil mijn bestelling die in de winkel is geplaatst annuleren, mag dat?
    Bestellingen die in de winkel zijn geplaatst, kunt u annuleren conform de geldende algemene voorwaarden. Klik hier om deze in te zien. 
    Wij willen u erop wijzen dat er op dit moment sprake is van een overmacht situatie, waardoor uitloop van de levertijden is toegestaan.

  • Ik wil mijn online bestelling annuleren
    Annuleren van online bestellingen voordat deze zijn uitgeleverd is mogelijk. Dit kunt u kenbaar maken door het sturen van een emailbericht aan de winkel die de levering zou verzorgen.


     Klik hier om je vraag aan de winkel te stellen

  • Ik wil mijn order niet afhalen maar toch nog laten bezorgen, kan dat?
    Hiervoor willen wij u vragen contact met de winkel op te nemen die de levering zou verzorgen, zij kunnen aangeven of dit mogelijk is.


     Klik hier om je vraag aan de winkel te stellen