COVID-19 virus

Bij Comfort Suite nemen we de huidige situatie rondom het COVID-19 virus erg serieus. We nemen dan ook geen onnodige risico’s in het contact dat we met onze klanten hebben. Graag informeren we je wat dit voor effect heeft op de verschillende momenten waarop je met ons in aanraking komt.

HET BEZOEK AAN DE WINKEL

De adviezen vanuit het RIVM en de overheid hebben voor ons de hoogste prioriteit. Dit kan ervoor zorgen dat het winkelbezoek wellicht iets anders verloopt dan je van ons gewend bent. Onze medewerkers zijn uitgebreid geïnformeerd over de maatregelen die we bij Comfort Suite treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus en de gezondheid van onze bezoekers en medewerkers in de winkel staat dan ook voorop!

Gelukkig zijn al onze winkels ruim van opzet, en is het goed mogelijk om voldoende afstand te nemen van onze medewerkers en onze andere klanten. We willen je verzoeken om met maximaal 2 volwassenen tegelijk naar de winkel te komen.

Lees hier meer over de maatregelen in onze winkels
Vind de actuele openingstijden van een winkel bij jou in de buurt

Afstand2 personen1 persoon per vierkante meter

GezondheidDesinfecterende handgelWe geven geen hand

DE LEVERING VAN JE MEUBELEN

Indien je ervoor hebt gekozen je meubelen te laten bezorgen, vindt de levering van je nieuwe meubelen, zonder tegenbericht, plaats in de overeengekomen leverweek. Dit houdt in dat onze transportdienst op de aan jou gecommuniceerde datum de meubelen komt leveren. Tijdens de levering houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met je Comfort Suite winkel over de levering van je nieuwe meubelen. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering van de meubelen door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering van je meubelen.

HEB JE EEN AFSPRAAK VOOR SERVICE AAN JE Comfort Suite MEUBEL?

Helaas hebben we moeten besluiten vrijwel alle service bezoeken aan huis door te schuiven naar een latere datum. Spoedgevallen kunnen indien gewenst wel doorgang vinden. Onze servicedienst zal contact met je opnemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Wij vragen hiervoor je begrip.

Onze servicemedewerkers zijn uitgebreid door ons geïnformeerd over de maatregelen die we bij Comfort Suite treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens het onderhoud aan je meubel houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met je Comfort Suite winkel over de service aan je meubel. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om het onderhoud van je nieuwe meubel door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de service afhandeling.

Voor alle nieuwe service verzoeken geldt dat wij deze op de normale wijze in behandeling nemen. Mocht een bezoek van een servicemedewerker noodzakelijk zijn, dan plannen wij deze pas in zodra dit weer is toegestaan binnen de richtlijnen van het RIVi. Wij vragen hiervoor je begrip.

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met jouw Comfort Suite winkel.

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen aan ons. 

  • Ik wil de status van mijn order of mijn serviceaanvraag weten, wat moet ik doen?
    Bij vragen over de status van uw levering en/of serviceaanvraag willen wij u verzoeken onderstaand formulier in te vullen, de winkel zal u dan zo snel mogelijk van informatie voorzien.

    Klik hier om je vraag aan de winkel te stellen

  • Gaan geplande servicebezoeken nog door?
    We hebben moeten besluiten vrijwel alle servicebezoeken aan huis door te schuiven naar een latere datum. Onze servicedienst zal contact met u opnemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Wij vragen hiervoor uw begrip.

  •  Kan ik online nog wel producten bestellen?
    Het is nog steeds mogelijk om de producten op onze webshop te bestellen. De levertijden van de producten kan langer zijn dan normaal.

  • Kan ik nog producten afhalen bij de magazijnen?
    Voor een actueel overzicht kunt u hier klikken, hier ziet u ook de openingstijden van de magazijnen. 


  • Waarom kan ik nog wel producten ophalen, is dat wel veilig?
    De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers staan voor ons altijd voorop. We willen je verzoeken om met maximaal 2 volwassenen tegelijk de goederen te komen afhalen.
    Naast de algemeen geldende hygiënemaatregelen zetten we ter preventie extra schoonmaakmaatregelen in. Daarnaast vragen we klanten en medewerkers om voldoende afstand (1.5 meter) te bewaren van elkaar. Als medewerkers last hebben van een neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts, dienen zij thuis te blijven

  • Ik ben zelf ziek, mag iemand anders mijn order ophalen?
    U kan uw order ook door iemand anders laten ophalen. Degene die uw bestelling komt ophalen, moet de orderbevestiging laten zien en zijn eigen legitimatiebewijs.

  • Vindt bezorging van de producten nog plaats?
    Indien u voor bezorging heeft gekozen dan vindt deze nog plaats. Onze bezorgers brengen de producten tijdelijk tot aan uw voordeur. Dit om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden.

  • Ik wil mijn bestelling die in de winkel is geplaatst annuleren, mag dat?
    Bestellingen die in de winkel zijn geplaatst, kunt u annuleren conform de geldende algemene voorwaarden. Klik hier om deze in te zien. 
    Wij willen u erop wijzen dat er op dit moment sprake is van een overmacht situatie, waardoor uitloop van de levertijden is toegestaan.

  • Ik wil mijn online bestelling annuleren
    Annuleren van online bestellingen voordat deze zijn uitgeleverd is mogelijk. Dit kunt u kenbaar maken door het sturen van een emailbericht aan de winkel die de levering zou verzorgen.  

    Klik hier om je vraag aan de winkel te stellen


  • Ik wil mijn order niet afhalen maar toch nog laten bezorgen, kan dat?
    Hiervoor willen wij u vragen contact met de winkel op te nemen die de levering zou verzorgen, zij kunnen aangeven of dit mogelijk is. 

    Klik hier om je vraag aan de winkel te stellen