Onze Comfort Suite winkels zijn gesloten

Met ingang van 15 december 2020 zijn de winkels van Comfort Suite door de nieuwe maatregelen tijdelijk gesloten. Wij vinden het jammer dat we je niet meer mogen ontvangen in de winkels, maar onderschrijven het belang van de genomen maatregelen. De gezondheid van onze medewerkers, klanten, vrienden en familie blijft bovenal het belangrijkste.

Het bestellen van producten via onze webshop, het opdoen van inspiratie en of het aanvragen van online/telefonisch advies blijft uiteraard mogelijk. Door de bijzondere omstandigheden kunnen onze levertijden afwijken cq. uitlopen. Wij hopen je in het nieuwe jaar in goede gezondheid weer te verwelkomen in de winkels van Comfort Suite

Hieronder vind je een overzicht van de meeste gestelde vragen, staat jouw antwoord er niet bij?

Stel hier je vraag aan de winkel

INFORMATIE OVER BESTELLINGEN

Heb je gekozen voor bezorging aan huis? Dit zal gewoon plaatsvinden zoals wij hebben afgesproken. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben nu topprioriteit en we willen direct persoonlijk contact voorkomen. Om deze reden bezorgen wij je bestelling tijdelijk tot aan je voordeur.

 

  • Ik wil de status van mijn bestelling weten, wat moet ik doen?
    Bij vragen over de status van je bestelling willen wij je verzoeken het contactformulier via onderstaande button in te vullen, de winkel zal je dan zo snel mogelijk informeren.

    Stel hier je vraag aan de winkel

 

  • Kan ik online nog wel producten bestellen?
    Ja, het is nog steeds mogelijk om onze producten via de webshop te bestellen. Wel willen wij je erop attent maken dat onze levertijden kunnen afwijken cq. uitlopen.

 

  • Vindt de bezorging van producten nog plaats?
    Heb je gekozen voor bezorging aan huis? Dit zal gewoon plaatsvinden zoals wij hebben afgesproken. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben nu topprioriteit en we willen direct persoonlijk contact voorkomen. Om deze reden bezorgen wij je bestelling tijdelijk tot aan je voordeur.

 

  • Ik wil mijn order niet (meer) afhalen en nu toch nog laten bezorgen, kan dit?
    Ons advies; neem direct contact op met de winkel die jouw bestelling verzorgt. Zij zullen je informeren over de mogelijkheden.

    Stel hier je vraag aan de winkel 

  • Ik wil mijn bestelling die ik in de winkel heb gedaan annuleren, kan dit?
    Bestellingen die in een winkel van Comfort Suite zijn gedaan, kunnen conform de algemeen geldende CBW voorwaarden worden geannuleerd. Klik hier om deze in te zien. Wij willen je er wel op attent maken, dat er nu sprake is van een ongebruikelijke situatie van overmacht, waardoor de uitloop van levertijden is toegestaan.

 

  • Ik wil mijn online bestelling annuleren, hoe doe ik dit?
    Het is mogelijk een online bestelling voordat deze is geleverd, te annuleren. Dit kun je doen door een e-mailbericht te sturen aan de winkel die jouw bestelling heeft bevestigd en zorgdraagt voor de levering.   

    Stel hier je vraag aan de winkel

 

 

HEB JE EEN AFSPRAAK VOOR SERVICE?

Service-afspraken zullen voor zover mogelijk conform afspraak plaatsvinden. Het kan echter voorkomen dat we contact met je opnemen om de afspraak te verzetten naar een andere datum. Wij vragen hiervoor je begrip.

 

  • Ik wil de status van mijn service aanvraag weten, wat moet ik doen?
    Bij vragen over de status van je service aanvraag willen wij je verzoeken het contactformulier via onderstaande button in te vullen, de winkel zal je dan zo snel mogelijk informeren.